نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2857
-
الف
+

«بهنام تشکر»، «مسعود رایگان» و «فریبا متخصص» در سریال جدید سعید سلطانی

«بهنام تشکر» و «مسعود رایگان» و «فریبا متخصص» به جمع بازیگران سریال «بوم و بانو» پیوستند.

به گزارش آی فیلم2، «بوم و بانو» سریال جدید «سعید سلطانی» کارگردان سریال پربیننده «ستایش» این روزها آخرین روزهای پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و قرار است فلمبرداری آن از ماه سنبله(شهریور) آغاز شود .

پس از این که «مهدی احمدی» به عنوان بازیگر نقش مرکزی این سریال انتخاب شد و نقش آفرینی «بهنام تشکر» در این سریال قطعی شده است.

گفتنی است که سریال «گمشدگان» با بازی «بهنام تشکر» پیش تر از تلویزیون آی فیلم 2 نشر شد و اکنون این بازیگر در نقش «سرهنگ سپنتا» در سریال «بوم و بانو» ایفای نقش می کند.

علاوه بر این دو ، بازیگرانی چون «مسعود رایگان»، «فریبا متخصص» و «ساغر قناعت» حضورشان در سریال «بوم و بانو» قطعی شده است.

«مسعود رایگان» در این سریال نقش «تیمسار افشار» و «فریبا متخصص» نیز کرکتر «ماهرخ» همسر وی را ایفا می کند.

«شمس العماره» و «مدار صفر درجه» از جمله سریال هایی است که با بازی «مسعود رایگان» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

همچنان سریال های «ملکوت» ، «در چشم باد» و «همسایه ها» با بازی بانو «فریبا متخصص» از آی فیلم 2 نشر شده است.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در دوره پهلوی اول را به تصویر می کشد و قرار است در ۳۵ قسمت تولید شود.

پس از مجموعه سریال های «ستایش» ، «بوم و بانو» دومین سریالی است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر